onsdag 12 juni 2013

Bruyneel - Jag är ingen djävul!

Johan Bruyneel
Jag vet inte om ni har sett artikeln på Cyclingnews om fd Teamchefen Bruyneel, finns väl egentligen inget nytt under solen i intervjun. Han slåss fortfarande för sin heder och för att han skall slippa livstidsavstängningen. Tror ni han kommer att klara sig efter Armstrongs och alla de andras erkännande?

Det jag ändå reagerade på i intervjun var där det stod: Om Armstrong inte hade kommit tillbaka och om jag hade tagit med Landis i laget så hade det här aldrig hänt, utan dessa två faktorer så hade vi pratat om helt andra saker.
Floyd Landis
För mig är det en dålig ursäkt eller förklaring, vad han egentligen säger är väl typ. F-n att jag startade om med Armstrong och varför tog jag inte med Landis? Då hade de aldrig upptäckt dopingen.

Annars så tycker jag faktiskt att det varit fler fall i år än förra året. Eller är det något som jag bara inbillar mig? Vad tycker ni?

Ha en bra dag

Hälsningar,
Fritz

Inga kommentarer: