torsdag 5 mars 2009

Nu ansluter sig en MTB cyklist till oss

Hej

Ni som läste en inlägg för ett par dagar sedan angående vinter vs vår så kan jag informera att där jag sitter så är det vårkänsla i luften, igår var det extremt slaskigt och det droppade friskt från taken. Kan det bli bättre?


Men i alla fall så tyckte Patrik P att det var en bra idé att vara med här på Cykelbloggar. Vårt mål är ju att era bloggar skall få fler besökare, vilket jag är säker på att de får. Speciellt om ni uppdaterar och hamnar på listan över senast uppdaterad blogg.

Patrik i alla fall cyklar främst MTB och detta i klassen Elit, dock skriver han att han försöker köra lite LVG också, dock när jag läser hans lopp under 2008 så är det 90% MTB lopp. Vilket han även gör med bravur. Patrik cyklar för Kristianstad klubben CK C4, dock kommer han snart att flytta till Lund, kommer detta inebära klubbbyte eller?

När man läser de senaste inläggen från Patrik så var han även en av alla som utförde Wasaloppet för snart en vecka sedan. STRONGT! Även om Patrik är missnöjd, så tycker jag att tiden var grymt imponerande.
Och detta gör att jag kom ju faktiskt på en sak och det är att Patrik gärna betecknar sig själv som en multisportare, vilket mycket väl stämmer.

För övrigt handlar Patriks blogg om hans träning hans liv i övrigt och det finns många och fina inlägg, så att gå igenom alla tar en liten stund.

Jag kan varmt rekommendera Patriks blogg som ni möter på följande adress: http://patrikpaulsson.wordpress.com/

Hälsningar,

Admin

1 kommentar:

Patrik Paulsson sa...

Hej!

Tack för en fin introduktion!

Jag har flyttat till Lund, men inte bytt klubb. Är fortsatt trogen moderklubben, CK C4 Kristianstad.

Visst satsar jag hårdast på MTB, men det blir mer LVG i år än 2008.