onsdag 25 mars 2009

Ny Blogg och ett grattis


Hallå,

Jag noterade att en blogg hade godkänt att vi kunde publicera hans blogg dock hade han svarat i sitt eget inlägg så det dröjde innan vi såg det.
Men nu har det ordnat sig.

Bloggen handlar om Patriks liv på cykeln, och adressen till hans blogg är http://skoglingsblogg.blogspot.com/ när man läser hans inlägg förstår man att han är ett stort fan av att cykla utomslands, både racer som MTB, man bir ju avis när man tittar på hans bilder.

Annars kan man lugnt säga att hans blogg är stilren och en ren fröjd att läsa, dock så uppdaterar han sin blogg relativt sällan under vintern, så jag misstänker att han är lite av en solskenscyklist, även om man kan utläsa att han hojjar lite även om temperaturen är runt noll eller strax under.
Men vem lockas av att hojja under vinter? Även om vi gör det, så är det motigt och det lockar väl mera att hojja i korta bibs och en kortärmad jersey.

Jag kan också av bloggen utläsa att han gillar att ha bra prylar när han hojjar, och jag måste erkänna att hans Peugeotjersey är ju en klassiker. Synd at det märket har försvunnit, jag hojjade själv peugeot under min aktiva (junior) tid, där avslöjade jag nästan hur gammal man är =)

Vad målet med Patriks cyklande hittar jag inte på bloggen, vet inte om han är med i någon klubb heller, dock ser jag genom hans beskrivningar att han är bosatt i Stockholm. Men han kanske beskriver det på sin sida lite längre fram.

Till sist, besök gärna Patriks blogg, och vi får hoppas att han snart kan fira sina 10 000 besökare genom att han nu finns på denna sida.

Nu till gratulationerna, Jakob Södergrann fyller idag 21 år, han är en cyklist som kör elit för CK Hymer. Stort grattis från oss på Cykelbloggar!!!! Besök gärna hans blogg och skicka lite lyckönskningar.

Hälsningar,
Admin

1 kommentar:

Patrik Skolling Möller sa...

Kolla vad jag hittade. Det var som tusan.

21.ooo:e om jag får be. ;)

Tack BTW!

-Skogling