torsdag 23 april 2009

Idag var man in...

... till sin sponsor och hälsade på samt kollade in lite nyheter, alltid lika kul och träffa sin sponsor och speciellt när man välkomnas på ett mycket trevligt sätt. Beställde lite extra grejer när man ändå var där. Övertygade säljaren att vi skulle göra en gemensam tur någon dag, vilekt jag hoppas kommer inom kort. Ja tjänster och gentjänster vet man ju hur det fungerar, de skall ha en "cykekväll" inom kort och då ville de att jag skall ta med mina hojjar och ställa upp dem och visa allmänheten lite schysst carbon =)

Men i alla fall precis när vi skulle gå, så såg jag i en kartong en katalog från Peak Performance, schyssta kläder faktiskt, men vad som drog till sig ögonen var att Robbie McEvan var på omslaget och sedan var det väl en 10-tal olika bilder på cyklister, de är riktig skitiga och tärda på bilderna, två svenskar är med, se bilder nedåt... Allas vår Bäckstedt och Gustav L... bästa bilderna jag sett på dessa cyklister. Fråga er lokala cykelhandlare om de inte kan skaffa fram katalogen, grymt snygga bilder.

Hälsningar,
Admin

2 kommentarer:

Rikard sa...

De bilderna (och ännu fler) finns i Roleurs cykelbildsbok från 2008. Finns att beställa på rapha.cc

Rikard sa...

Det var visst 2007 års upplaga...
Se mer här: http://rapha.cc/index.php?page=362