torsdag 16 april 2009

Japp... nu är klungan stor och den blir bara större


Nu hoppar Pontus "Pumpen" Johansson med oss på Cykelbloggar, det är grymt trevlig kille, åtminstone per telefon, då jag hade lite spörsmål som var tvunget att lösa sig pronto, då visade "Pumpen" vad service var för något. För till vardags, då han inte befinner sig i Italien, för att cykla eller ja även i Svedala hojjar han, så arbetar han på en av Stockholms större cykelbutiker, d.v.s Cykloteket... japp där fick vi in lite reklam för dem också, men det gör inget, cykelaffärer oavsett namn skall ha reklam, just för att de säljer cyklar.

Efter att ha kollar runt i "Pumpens" blogg så ser jag förkärleken till MTB och CX, men han nämner även LVG hojajr vid några tillfällen, nu kanske jag är helt bakom flötet, men Pontus kanske kan berätta lite mer om sina resultat för oss oinvigda, nog för att jag har hört hans namn när cykel och tävlingar nämns, men jag är ledsen jag har inte så mycket koll utan det jag läser i hans blogg.

Bloggen handlar mycket om Meck av hojjar, kul och se, träningar, olika turer och läger. Schyssta bilder från Italien (Avundsjuk), och sablar vad Team Cykloteket har schyssta sponsorer, det var inte nådigt vilka "berg" av grejer de får levererat, Pontus har ni en påse av de där från Enervit, skicka mig ett mail så skall du få min adress för vidare leverans.

Jag kan varmt rekommendera Pontus "Pumpens" blogg då han är aktiv och bloggar om roliga och intressanta saker.

Pontus möter ni på adressen: http://pontuspumpenjohansson.blogspot.com/

Hälsningar,
Admin

Inga kommentarer: