onsdag 19 augusti 2009

Ny blogg

Japp då var det dags att presentera en ny blogg igen.

Idag är det Jonas som skall granskas och presenteras lite närmare av oss.
Han är en kille som verkligen gillar att cykla, och vad jag har förstått så föredrar han att sitta på en cykel som har grova däck, d.v.s. en MTB, fast när jag läser hans sista inlägg så verkar det även som om han tänker börjar köra CX eller är det något som jag inbillar mig.

En sak är klar när det gäller Jonas så är det att han gillar cykelhårdvara och att mecka med hojjar och vad jag också ser så är det främst Cannondale hojjar han vill lägga sin fingrar på.

När Jonas inte skriver om sina egna lopp eller att han meckar så redovisar han gärna från andra cyklisters lopp och vilka intryck han får av dessa lopp. Han gillar att skriva då de flesta inlägg är rätt så långa, och inläggen har ofta bilder på hojjar, hans egna, och andra cyklister.

Jonas möter ni på adressen: http://www.cerro.dk/

Du skall precis som alla andra vara varmt välkommen till Cykelbloggar Jonas.

Hälsningar,
Admin



6 kommentarer:

Jonas l sa...

Tack. Självklart blir det cykelcross i höst, grova däck där med. :)

Unknown sa...

Hur får man med sin blog på den här sidan, hittar ingen information angående det.
johancarelle.blogspoy.com

Unknown sa...

johancarelle.blogspot.com kanske det skulle vara:-)

Ulf S sa...

Här når du dem...
cykelbloggar@spray.se

Lycka till!

Patrik Quadt sa...

Riktigt bra sida!! Har en egen cykelblogg http://cykling.myblogg.se
Är en amatör på racer men gillar att dela med mig av allt runt denna härliga sport!!

Jonas l sa...

Min blogg har bytt adress som ni även kan se på cerro.dk. Numera är min adress cerrol.wordpress.com