lördag 28 juli 2012

Grattis...eller?

Ja de har ju precis gått i mål och hur kul var det att Alexander Vinokourov vann olympiskt guld??
Personlig så började jag helt plötsligt önska att all skulle göra som Italien, d.v.s. förbjuda fd fuskare att representera landet i landslaget, vad tycker ni?

Jag har för övrigt tagit bort alla varianter för att kommentera, nu behöver man inte vara inloggad eller skiva en massa sifferkoder etc för att göra det. Dock blir det samma rappakalja som efter mina inlägg om VR så kanske jag sätter tillbaka det, jag tror vem den "anonyme" var som "försvarade" VD:n och VR så hårt, men vågar inte personen stå för det så kan jag bara misstänka vem det var, fast språket som använder var väldigt likt ett som användes i en fd officiell blogg om svensk cykel. Försök i alla fall skriva under med era namn om ni kommenterar även om ni inte är inloggade.

Mvh
Fritz

3 kommentarer:

Martin S. sa...

Äntligen enklare att kommentera, har väntat på det!

Vino. Ja du, synd. Men grattis till honom. Vad Uran pysslade med kommer han undra resten av sin karriär.

Fritz sa...

Ja martin, jag vet att du väntat på den här "ändringen".. äntligen tog jag mig tid för att fixa det =)

ja vad Uran, höll på mig kommer han som sagt att svära ve och förbannelse över till han lägger sig i träfracken =/ =)

Ja Vino.. hm kul för honom även om det smakar lite beskt i en annans (min) mun =)

Mvh
Fritz

Anonym sa...

Jag är glad att Vino vann. Ja - han har straffats för fusk - men om Cav hade vunnit (vilket hade också varit väldigt kul för min del) hade han gjort det med hjälp av Millar(2års avstängning, EPO). Och om Valverde hade vunnit? Som lyckades cykla i flear år innan avstängningen. Vino kom tillbaks efter lårbensbrott och visade vilken cykelhjärna han har... skurk kanske men ren var han denna gång(hoppas jag).
Liz