söndag 23 december 2012

Intervju med Fransisco Moreno Androni Giocattoli

God dag på er alla!

Fransisco Moreno
Är det någon som har tid och sitta vid datorn och kolla på bloggar och andra cykelnyheter så här dagen före dopparedagen? Jag är rrelativt klar med det mesta, vissta griljera skinkan är kvar, skall även göra laxmousse (urk) till fru och barn. Sedan blir det väl lite städning och om jag hinner och får lov så skall jag försöka ta mig en tur ute innan mörkret faller. Har ju bara 5,5 mil kvar till 900 mil i år. Missar målet på 1000 mil med lite mindre än 100 mil =( ja ja.. på´t igen bara nästa år!

Jag skrev nu på morgonen rent en intervju jag gjorde via mail och chatt med Fransisco Moreno, förstaårs proffs i Team Androni Giocattoli-Venezula, nästa år köra han för Team Caja Rujal. Gå gärna in på alltomcykel.se och läs intervjun, lite annorlunda frågor och svar.
http://www.alltomcykel.se/nyheter/internationellt/2012/12/23/vilka-tankar-har-en-proffscyklist/

För övrigt så får jag önska er alla en riktigt god jul! Ät och må gott och hoppas ni varit snälla så att tomten kommer fina paket till er alla.

Hälsningar,
Fritz

Inga kommentarer: