onsdag 19 juni 2013

Tour of Estonia - Sammanställning (film)


God morgon för det är väl morgon för de flesta av er? För om ni läser det här senare idag så är ni ju sömntutor, vi cyklister är väl pigga och alerta - väl? :D

I alla fall så måste jag bara be er kolla in en länk som jag fick mig tillskickad från Estland, kul, extra skoj att tom att jag är med, även om det är min rygg ni ser och att jag står och fotar starten av etapp 1 =) Ni ser mig i början 6-8- sek in i videon.

Se här: Tour of Estonia

Idag så börjar SM i Åstorp, kul, extra skoj att det är ungdom och juniorer som går ut först. Fick igår rapporter om Höllviken CK, stor eloge till dem! De är inte arrangörer av SM, men ändå har de 60 (!!) funktionärer med på SM, bara för att de vill hjälpa till. Wow! Blir ju lite avis på dem som har en så stark cykelklubb.

Ha en bra dag

Hälsningar,
Fritz

Inga kommentarer: