lördag 28 december 2013

Behjärtansvärt!


Läser på en polares eller skall man skriva polarinna då det är en kvinnlig kompis? Jag är ju en enveten konservativ kille och gillar ju tom kungen så jag vägrar konsekvent att använda politiska uttryck som skapats av "en sida" bara för att skapa debatt, d.v.s. hen.

Men men nu tappade jag råden.. Har alla haft en trevlig jul? Jag har haft en rätt så trevlig jul, eller nä en sk*tbra faktiskt. Det bästa utöver ett halsband från frugan är ändå att dagen innan jag jag besked att Juan Antonio Flechas ram är på väg till mig från Holland (Team Vacansoleil-DCM) hur bra är inte det?

Men då kommer vi otvetydigt på Silvas (polarinnans) inlägg och blogg. Skämmes lite efter allt hon har skrivit om kämpinnan Claire. Nu skall jag inte utveckla det allt för mycket utan hoppa in hos Silva och kolla: Silvas Blogg

Ha en fortsatt bra dag och trevlig fortsättning!

Hälsningar,
Fritz

Inga kommentarer: