fredag 6 december 2013

Intressanta artiklar


Jag satt nu på morgonen och läste två intressanta artiklar på www.velo.se , den ena var där Pärsom driver velo.se skrev i rubriken "Rekordmånga cyklar men färre och färre tävlar" hans frågestälnning var mycket intressant och hans passning mot Vätternrundan gladde mig extra mycket .. Ni kan läsa den artikeln här: Rekordmånga.....

Hans artikel fick även ett svar som var nog lika intressant, det vara skrivet av en av ala dessa ledare runt om i Sverige som försöker få fler ungdomar och yngre vuxna att börja tävla. Den artikeln hittar ni här: Replik på rekord....

Jag har ju själv skrivit lite om det här genom åren, men vad tror ni? Har ni några förslag, antingen kommenterar ni här eller så skickar ni ett mail till Velo.se och berättar vad ni tror och tycker.

Sedan måste jag tacka Michael Olsson ytterligare en gång, inlägget om hans nya lag gjorde att jag passerade 700 000 besökare med råge. Riktigt skoj!

Ha en bra dag,

Hälsningar,
Fritz

Inga kommentarer: