lördag 21 februari 2009

Hej, jag är ny skribent här.

Hallojsan alla. Jag har nyss fått den stora äran att bli en av de fasta skribenterna här på Cykelbloggar. Ola heter jag, är skåning och således enligt alla fördomar dryg och ironisk. :-)

Jag kommer att skriva här så ofta jag hinner och känner att jag har något att komma med. Mellan tummen och pekfingret blir det väl så där en-två gånger i veckan. 

Som cyklist är jag en prylgalen Weightweenie som vill mer än han kan... :-) Har tränat lite olika saker under en hel del år och cyklat de senaste fyra åren. Jag tävlar inte, har inte licens och kommer inte att köra Vättern runt. Dock blir det en hel del tävlande mot Egot och Pannbenet. Det blir väl så där 8-10-12 timmars tränande i veckan när planen håller. Övrigt jag har pysslat och pysslar med är foto, friluftsliv och hästar. Mitt bloggande här och på egna bloggen www.redhotdot.net kretsar mest kring cykelprylar, träning och allmän cykelglädje.

Me, la mia bici ed io!

Inga kommentarer: