söndag 15 februari 2009

Var alla hjärtans dag trevlig?

Jag hoppas att ni hade en mysig dag med era nära och kära, det hade jag!
Därav att det inte hände så mycket på cykelbloggar just igår. Men det innebar ju inte att allt stod stilla.
Om jag tittar på alla bloggar om blivit uppdaterade det senaste dygnet så verkar många vara aktiva även dagar som den i går.

Men vi har en ny kille som ansluter sig till oss, han heter Rickard och på hans blogg kan man läsa om hans träning och andra personlig livsåskådningar, Rickard bor i Sundsvallstrakten och om vi tyckter att vi har mycket snö hos oss, är det ingenting mot för vad Rickard har... börjar förstå en anledning till att han gillar MTB. När han skriver så har han en humoristisk touch och man gillar verkligen det han skriver ( i alla fall jag) fastnade länge på bloggen och scrollade ner inlägg för inlägg.

Rickard möter ni på adressen. http://www.rickardmattsson.se/<

välkommen Rickard,

Hälsningar,
Admin / Cykelbloggar

1 kommentar:

Glenn Dahl sa...

lägg gärna en bump till mig med!
Mvh,
Glenn Dahl
CykelCity CK
www.glenndahl.blogspot.com