tisdag 26 oktober 2010

Ursäkta

Hallå allihopa speciellt ni som vann på min tävling.

Ja det har dröjt innan paketen skickats iväg, den enda ursäkten jag har är att jag hade tänkt skicka alla paket på en gång, men så blir det tyvärr inte. Men större delen skickas idag från Tierp och det borde vara framme hos er de närmsta dagarna. Orsäken till dröjsmålet är att jag hade hoppats kunna skicka allt på en gång. Men då jag inte fått tag på en av de som lovade oss priser och fått dem, så får jag tyvärr dela upp leveranserna.

De övriga som vann hoppas jag kunna skicka till i slutet av denna vecka alternativt i början på nästa.

Nu skall jag själv göra mig i ordning för att bege mig ner till Stockholm för att gå på en presslunch för öppnandet av Bianchi Café & Cycles, min fru skrattar åt mig då jag är som ett litet barn på julafton, den liknelsen är väl rätt så bra då när det gäller Bianchi så blir jag som ett litet barn.

Ha en bra dag alla och än en gång ursäkta att det tagit tid.

Hälsningar,
Fritz

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Fritz!
Har forfarande inte fått nån hjälm om det nu var jag som vann den i frågetävlingen :-(
/Mats N

Aurian sa...

God fortsättning
Jag säger samma sak.... Jag har inte heller fått mitt första pris....
Snyft... Min egna lilla julklapp som jag tänkte slå in till mig själv.
:D

Men det kanske har hänt ngt? Finns det ngn orsak?

Hälsningar Mona