lördag 17 september 2011

Lite av varje...

Lördag, smaka på det lördag och solen skiner, kan det bli bättre... japp.. det är september och trots solens närvaro så kommer inte värmen. Det är ju höst nu, löven börjar skifta färg och man har tyvärr sett slutet på den här säsongen i kortärmat och kortbrallor, bara att acceptera att fr.o.m. nu så får man vara glad om det räcker med ben/armvärmare... =(

Men trots detta gäller det att ålla humöret på topp, vad skall man skriva om..?? Jo såg på Nicklas Instedts blogg att Sastre valt att slänga in handduken och avsluta sin karriär, det var faktiskt väntat då det sista året (sedan Girot 2010) har man förstått att nu hänger han med av ren envishet men utan hjärta (och ben). Jag kan bara önska Carlos all lycka i framtiden och hoppas att han kan se tillbaka på sin karriär med belåtenhet, vilket han borde med en TdF seger i bakfickan =)

Blogger! Är det fler än jag som har problem med det här verktyget?? Jag har ett rent H-vete och publicera inläggen, jag måste först spara dem, sedan gå in för att redigera inläggen.. markera det sista och publicera markerade objekt.. tidigare behövde man ju bara trycka på "publicera nu" .. eller är det SBT (Skit bakom tangenterna) även för mig nu? På min privata blogg har alla sidoelement hamnat längs ner på sidan.. grymt irriterande får inte tillbaka dem så även där svär jag ve och förbannelse.. =(

Om någon skulle ha något teamsaker med märket Bianchi på så är jag spekulant, men observera att det skall vara TEAM relaterat, inte Bianchitröjor, flaskor som man köpa på nätet eller i butikerna. Det jag specifikt letar efter just nu är speciellt 2 flaskor för laget "Barloworld", söker och söker med jämna mellanrum utan att någonär till salu, sabla irriterande! Jag har rätt så många tröjor, flaskor, slungor men skicka ett mail och tala om vad ni har så kan jag vara intresserad.
Sonen valde att inte fortsätta cykla förra året (han var ute på hojjen i 20 min) så nu ahr jag två tröjor varav en har använts just dessa 20 minuter, och en helt oanvänd. Bägge tröjor är av märket "Foska" en är en kopia på kläder som krockdockor brukar ha när de testar bilars krocksäkerhet "Test Crash Dummies" övervägande gul med svarta detaljer. Den andra är en klassisk fängelsetröja svartrandig med texten "Inmate" på ryggen. Bägge är i storleken M, men själv skulle jag vilja påstå att det är en L. 300:- per styck

Nä ha en bra dag, nu skall jag till Uppsala

Hälsningar,
Fritz

2 kommentarer:

Dennis sa...

"jag måste först spara dem, sedan gå in för att redigera inläggen.. markera det sista och publicera markerade objekt.. tidigare behövde man ju bara trycka på "publicera nu" .. "

Använder du det nya gränssnittet?
Har du valt HTML eller Skriv-läge?

Anonym sa...

Du höll ju på att byta om för en cykeltur...vart tog den vägen???/Tony