onsdag 19 oktober 2011

Tack till er alla!



Som har skrivit under namninsamlingen. 943 stycken har det blivit som har gjort det. Då jag noterar en minskning av underskrifterna, väljer jag att idag avbryta insamlingen, även om det tillkommer 2 om dagen fram till den sista oktober, så tycker jag ändå att det är viktigare att få iväg brevet innan snön står meterdjup över större delen av Sverige. Det kan ju lätt bli att olika beslutsfattare tycker att: "det där kan ju vänta, det är ju ändå vinter ute". Men se där, det är något som jag inte vill. Visst att cyklingen minskar över vinterhalvåret, men det slutas inte cykla, det finns det ju rätt så mycket statistik på som bevisar motsatsen.

Jag lovar att alla svar jag får in kommer att publiceras här på cykelbloggar, och jag hoppas att många organisationer och myndigheter tar till sig detta och verkligen tar problemet på allvar.

Men men , tack än en gång för ert engagemang! Kl 16:00 idag stänger jag namninsamlingen.

Hälsningar,
Fritz

2 kommentarer:

Rikard sa...

Snyggt jobbat Fritz!

patrick johansson sa...

Tack själv, Fritz! Och tack till alla som skrivit på. Inte minst dom "stora namnnen" vi har fått med på listan.