onsdag 9 november 2011

Fråga

Hej alla,

Har suttit och kollat runt på vad som skrivs, har väl själv kommit på lite teman, men tänkte ändå höra vad ni skulle vilja läsa om?

Så nu ber jag er att komma med förslag på vad jag skall skriva om

Det kan handla om nästan vad som helst, bara det rör cykel, träning, cykel som livsstil etc.
Vill ni att jag skall undersöka och skriva om något som t.ex. Vätternrundan, Cykellopp, Cykelkändisar, Team, Försäkringsbolag?? etc.. kom med förslag!

Tack på förhand,

Fritz

2 kommentarer:

Rikard sa...

Jag är ju intresserad av prylar och kläder, kanske något sådant. Mycket nu handlar om Campas Elektriska växlar. Men även resor i vinter dit vi cykelnördar kan åka och träna är intressant att läsa om.

patrick johansson sa...

Word, Rikard! Jag vill också läsa om cykelresor till värmen! Campagnolos nya växlar är så långt bortom min budget (eller förmåga) att det inte berör mig.

Däremot vill jag läsa om platser, semestrar (med cykel) och roliga anekdoter om den gången du somnat över styret och cyklat ner i träsket utanför fjuttvik och fick såga till en flotte med en pennkniv för att få upp din tunglastade cykel.

Och givetvis cykelpolitik. Svar från politiker och tjänstemän som du utbytt tankar med.