måndag 7 november 2011

Lite torka


Hej på er,

Ja jag har haft lite bloggtorka ett par dagar. Kommer banne mig inte på något behjärtansvärt att skriva om. Någon som har någon idé?? "Bigmollo" tyckte jag skulle skriva om "nakencykling", men då måste jag ju ändra inställningarna för bloggen och göra den "vuxenorienterad" .. Tror jag passar den idén. Någon annan som har något förslag? Resor, utrustning, träning etc etc you name it.

Jag har i alla fall städat bort några "döda" bloggsidor. Undrar var de tog vägen, har de helt enkelt slutat skriva, cykla .... etc? Om någon märker en död sida skulle det vara trevligt med en liten kommentar så den kan förpassas till evighetsarkivet.


Bilden har för övrigt inget med bloggen att göra, något jag lekte med i "gimp" för en tid sedan


Ha en bra dag,

Hälsningar,
Fritz

Inga kommentarer: