torsdag 21 juni 2012

Glad midsommar!

Ja så här dagen innan midsommar är det väl inte mer än rätt att man önskar er alla en riktigt trevlig midsommar, med minimalt av regn och sill och nubbe. Själv skall vi imorgon ta barnen och åka till furuvik för att fira en stillsam midsommarafton där. När vi kommer hem så blir det väl kanske en virre, fast det visar sig.. har ju sagt gång på gång att jag skall ta mig en, men det är banne mig minst två månader sedan jag drack något så starkt.
Andreas Lindén (fd Pro i Cont.Laget Capi Nordic)
Lindén var ju tyvärr tvungen att bryta sitt rekordförsök med att cykla genom hela Sverige på mindre än 100 timmar... Skräp! han var ju på god väg men ett krånglande vänsterknä satte stopp för färden .. han kom några mil söder om Gällivare och hade (tror jag) e 16 timmar tillgodo att nå målet.
En annan imponerande bedrift är Gunnar som just nu kör RAAM (Race across America) han har gjort lite mer än hälften nu och "he´s still going strong". Håller tummarna för dig Gunnar!

Annar så avslutar jag här och nu, återkommer efter midsommar..

Moi!
Ha det så bra
Mvh
Fritz

Inga kommentarer: