fredag 3 augusti 2012

Hm.. gick inget vidare!

Moi! Rätt så nöjd med mina lår, önskar bara att det var lite mer "kräm" i dem =)
Nu ahr man slickat såren efter svenskarnas insats på tempot i onsdags. Att Emma hamnade relativt långt ner i fältet är väl ingen större förvåning, då hon är främst en linjecyklist. Emilia, satsar ju på OS i Rio och tog detta mera som en lärdom.

Men största besvikelsen var väl ändå Gustav, inget fel i hans körning egentligen, för om man satsar hårt så riskerar man ju även mycket, i onsags var inte marginalerna på hans sida utan det blev en vurpa där han tappade mycket. Vad det kunde ha blivit om marginalerna varit på hans sida får vi aldrig reda på, men han verkade het.

Annars är ju stora snackisen just nu tyskens lår, Expressen och Aftonbladet frossar i killens låromkrets, och har man lår som är 73cm i omkrets så är det väl inte konstigt att de är grövre än hans frus midja, eller?

Frugan och jag har länge haft en "intern" tävlan här hemma, där vi jämfört mina lår med hennes midja, och än så länge "leder" jag med mina 69cm i omkrets mot hennes 62-63cm =) Om det vore det omvända så skulle väl hon anses som lite rund eller?

Ha en trevlig helg ni alla,

hälsningar,
Fritz

Inga kommentarer: