torsdag 31 januari 2013

Prim oskyldig!

Tommy Prim
De sista dagarn har jag arbetat med en artikel för Svenska Cycling Plus som kommer att handla om Tommy Prim och hans karriär, under den intervju jag hade med honom, presenterade han bevis för mig att han var oskyldig till alla anklagelser som Expressen presenterat i oktober förra året.

Ja och efter ett gäng turer och samtal så publicerade jag idag en del av artikeln på www.alltomcykel.se där jag visar hur och berättar hur turerna gått till, Men som jag skrev på min privata bloggsida (fritzcykel) så är jag så sabla glad för Tommy Prims skull, men även att jag är rätt så stolt över att ha lyckats få Expressen att idag publicera en ny artikel där även de visar att de hade fel. Lite smolk i bägaren dock när de inte nämner att jag tog kontakt med dem igår och hade lite diskussioner med dem angående just detta.
Som jag även skrev på min privata sida, det här är banne mig den största bedriften jag gjort på / med /för cykel :-D

Ni kan läsa artikeln här: http://www.alltomcykel.se/2013/01/31/tommy-prim-oskyldig-till-dopinganklagelser/

Här kan ni läsa Expressens variant som även de publicerade idag: http://www.expressen.se/sport/silseths-dementi-prim-var-inte-dopingkurir/

Hälsningar,

Fritz

Inga kommentarer: