onsdag 6 februari 2013

Har Andy Schleck gjort sitt?


Noterar nu när första etappen av Tour de Medditerranéen gått i mål, så ser jag att Andy Schleck gjorde en DNF, det lustiga var att på Cyclingnews forum så slog de "vad" om vem av Hushovd eller Schleck som skulle bryta först. Andy vann den "tävlingen". Taskigt av dem att "göra sig lustig" över Hushovd, han har ju för bövelen haft en jobbig infektion.

Lite tragiskt att Andy verkar ha stora problem med sin motivation, jag tycker jag har märkt det redan efter att han fick "pisk" av Contador på TdF, även om Andy senare blev tilldelad vinsten. Men vissst han har haft det tufft, brutit nyckelben, brorsan torskar för doping och sedan strulet med lagen sedan han lämnade Saxo Bank. Med facit i hand så tror jag att de skulle ha stannat kvar ett tag till. Tycker jag även sett samma tendenser hos Cancellara. De verkar inte vara så attans imponerade av Radioschack... lite för många "säljare" som lovar guld och gröna skogar eller vad tycker ni?

Ha en trevlig kväll,

Fritz

Inga kommentarer: