tisdag 12 mars 2013

Det tuffar på

Gjorde en koll precis av cykelbloggar.se. I dagsläget är det 214 bloggar som är med i listan av de "senast uppdaterade" såg väl att ett antal inte uppdaterats på ett tag, vill väl genom det här inlägget påminna om att de har en blogg, och att de borde ge något livstecken. De som har ett det senaste inlägget som är äldre än ett år kommer jag att plocka bort på söndag.

Det är ju ändå skoj att så många är med, men  det finns fler bloggar där ute, som de flesta vet så lägger jag INTE till bloggar om de inte bett om att bli tillagda alternativt att jag frågat dem om de inte vill vara med. Så om du har en blogg och vill vara med på cykelbloggar, skicka mig ett mail så lägger jag till dig asap.

Om du känner någon som har en blogg och du skulle vilja se den här på cykelbloggar, tipsa dem om sidan och be dem fixa ett mail till mig, alternativt tipsa mig om sidan.

Ni når mig på cykelbloggar(a)spray.se

Ha en bra dag,

Fritz

Inga kommentarer: