tisdag 14 maj 2013

Det är så här man skapar återväxten inom Svensk Cykling eller?

Skärmdump från Öijers blogg
Noterade på Öijers blogg en lite "träningstävling" och jag blev ju grymt impad. Vilka härliga bilder!
Måste faktiskt kolla om jag har tid att ge mig dit upp vid tillfälle och skriva (och fota) om det hela. Vem vet det kanske kan bli en artikel =)

Dock så skall inte jag skriva så mycket om det här utan ni får själva besöka hans blogg och njuta av bilderna och den härliga stämning de levererar. http://oijer.blogspot.se/2013/05/traningstavlingen-i-stangtjarn.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+ijer+(%C3%96ijer)

Ang. Vätternrundan, jag har sökt VD:n och lämnat meddelande att jag vill ha kontakt och höra deras version, men än så länge är det tyst från dem. Återkommer ASAP.

Ha en bra dag,

Hälsningar
Fritz

Inga kommentarer: