måndag 30 september 2013

Jag har ännu inte hämtat in alla uppgifter, men...

Stockholm Ride för 495:-
... jag tror ni förstår vad jag är ute efter. Som jag sa till Hofvets talesman, jag är kluven i 50/50.. Jättekul med ett till lopp i Sthlm, men att kalla det unikt.. njae! Tror de måste uppdatera sig lite.
Sedan så PRISET! Man kan antingen köra Gran Fondo Stockholm 150 km för 1200:- .. som hittat, eller så kan man som nästa år går för 2:a året i rad Stockholm Ride 130 km för 495:-

eller Gran Fondo Stockholm för 1200:-
Rent spontant så tror jag faktiskt att Fredrikshof gjort sig en björntjänst genom att liera sig med det vad det nu är och som är skaparen av Gran Fondo Sthlm. Men det kommer jag att utveckla mer när jag får svar på mina frågor.

Jag har dock fått några intressanta kommentarer från bl.a. SCF + ett gäng medlemmar i Fredrikshofs IF CK.

Med vänliga hälsningar,

Fritz

Inga kommentarer: