onsdag 4 september 2013

Nu skärpte CyclingNews till sig

Ja ni kanske såg att jag "gnällde" på CyclingNews för ett par dagar sedan, då de visade upp Italienska hojar utan att ha en enda Bianchi med i galleriet. Men vad gör väl det när nu de ger Bianchi en helt egen rapportering =)
Bianchi Infinito CV med skivbroms
Skivbroms på racer?
Dock och som jag sagt till några bekanta på Bianchi, det där med skivbroms på en racer.. njaee, och personligen tror jag inte att proffsen t.ex. kommer vilja ha skivbromsar, då jag lärt mig av andra så kan det strula emellanåt när man skall få in skivan i bromsen, tror inte proffsen vill ha det strulet på en etapp av Girot eller Touren. Men jag kan ju ha helt fel, men det är vad jag tror.

Ny marknad för Bianchi, och en given julklapp till mig.. så ni vet fru och barn!
Ja Bianchi lanserar en kollektion av klockor, och vilka snyggingar, iaf enligt mitt tycke. Jag vill ju om jag är snäll och min familj tycker jag är värd en sådan, få en med ett celeste färg på armbandet.
Vad tycker ni? Jag har iofs redan en klocka som det står Bianchi på, köpte den på Ebay för ett gäng går sedan. Snygg ja..kvalitet? Man får man vad man betalar för och av en kinatillverkare så kanske det inte har samma kvalitet som Tag Heuer men vad gör väl det när det står Bianchi på urtavlan =)
Bianchi Intenso
Andra modeller
I galleriet så ser man även Oltre XR2 och Intenso, som för övrigt är byggd på samma sätt som Infiniton dock skiljer sig material och säkerligen prisbilden sig en aning, väljer dock att visa upp skönheten i celeste.


Vad tycker ni?

Hälsningar,
Fritz


Inga kommentarer: