onsdag 23 oktober 2013

Lite dvala men mycket kul

Ja så här på höstkanten så skall man ju ha en liten paus från hojandet, det har inte blivit mycket de sista 3 veckorna, har bara gått på lite spinning ett par dagar i veckan, mest för att hålla igång lite. När man tar vila så drabbas ju även bloggen lite. Inte meningen, men man måste stänga av ibland.

Jannes FB sida
Men utvecklingen de sista dagarna gör att jag nu måste skriva lite, jag skrev ju tidigare om Janne j:s insamling till barn i Afrika som farit illa, och som Janne skriver på sin blogg, det har gått bra otroligt bra, men nu är han på G igen. Så kom igen och hjälp honom nu! Ni kan läsa lite på hans blogg här: Jannes blogg men sedan har han ju även en Facebook sida som ni kan kika in på den hittar ni här: Jannes facebook grupp som ni alla kan se där så skall Janne ha en insamling som går ut på att om han mellan den 2 och 4 november hojar 100 mil så sätter ni in 100 bagis på hans konto, det borde väl de flesta klara väl? Stöd Janne i det här är mitt tips för dagen, jag skall gå med och skänka en hundring utan problem.

Mer roligt: Jag har ju skrivit om det här tidigare men nu är det officiellt, Christian Bertilsson, Fredrik Ludvigsson och Robert Pölder har fått kontrakt med Argos-Shimanos utvecklingsteam. Hur kul är inte den här nyheten?? Hatten av för Aike Viisbeck som gång på gång lyckas få ut svenska åkare i Europa, nu låter det ju som att Sverige inte är en del av Europa, men ni förstår vad jag menar eller hur?

Stort grattis till er tre killar, kör hårt nu och ta klivet upp i högsta divisionen om ett/två år!

Nu skall jag själv kurera ryggen, det känns som om den gått av i svanken. Aj!

Hälsningar,
Fritz

Inga kommentarer: