tisdag 8 oktober 2013

På Eurosport kl 15:00

Thomas Lövkvist kämpade på i Il Lombardiet
Om en timme så börjar Eurosport visa loppet Binche - Chimany - Binche, där kan man kolla in bl.a. Michael Olsson och vad jus nu ser ut som om det blir hans sista tävling i Team Argos Shimandräkten. Men som jag har skrivit tidigare så hoppas jag att de ändrar sig och slänger fram ett Neo Pro kontrakt till Michael, eller varför inte om t.ex. CycleEurope kanske tog och slog en signal till ett lag som kör på deras produkter, med typ orden. Det skulle vara kul och se en svensk i era färger *notch notch* =)

Drömmar slår i bland in och nu håller jag tummarna för Michael, det är han värd. Snackade med Argos DS på IL Lombardiet och de tyckte att Michael kört bra och varit väldigt lovande. Men sedan ville han inte yppa mer för mig... Måste nog vara lite mer på nästa gång =)

Men slå på TV:n ni som har möjlighet och kolla in Michael, jag skall åtminstone sitta och glo.

Hälsningar,
Fritz

Inga kommentarer: