söndag 24 november 2013

Tusan också =)

Jag och Patrick Facchini - Team Androni Giocatoli - Venezuela ger er tummen upp
Inget negativt alls, dock blir jag förstummad av antalet besökare , den här sidan har haft sedan starten för snart 5 år (januari 2014) sedan - 700 000. Om mindre än 7000 besökare (typ tis/ons nästa vecka) så passerar jag den gränsen. Nu låter det ju inte så mycket, men det första året eller var det åren så låg topp noteringarna runt 500 besök om dagen. För att nu passera 3000 besökare en eller en annan dag.  De sista två dagarna har besökarna varit runt 1500 personer/dag, trots att det är november .. tycker jag är rätt så bra faktiskt, med tanke på att de flesta har hängt upp hojen och väntar på våren.

Är det för att jag skriver om intressanta saker, eller är det bloggarna till höger som lockar? Har ju runt 220 olika bloggar samlade där, vissa uppdateras frekvent medans andra har gått in i någon form av vinterdvala, hoppas de startas upp till våren igen.

Men med detta vill jag ändå tacka DIG för att du är en av de som gör Cykelbloggar till vad det är. D.v.s. genererar besök till bloggarna som ligger på listan samt gör det hela värt för dem att fortsätta blogga, detta då jag vet att Cykelloggar skapar läsare till deras bloggar. Kul, nä! Sk*tkul faktiskt!

Själv skall jag nu stjälpa i mig andra koppen kaffe för dagen, och fortsätta agera målare i det framtida badrumet ( argh ) men samtidigt skall jag även försöka hitta på något skoj att skriva om.

Förslag på ämnen skicka in en kommentar här eller på Cykelbloggars FB sida.

Ha en bra dag,

Hälsningar,
Fritz

Inga kommentarer: