fredag 13 december 2013

Rensade lite i listan över uppdaterade bloggar samt lite mer...


Ja ibland så måste man kolla varför vissa bloggar inte uppdaterats på över ett år. Noterar då att ett par var borttagna, Alice spiffs Äventyr och Johan Lindgrens bloggar t.ex. En var inte uppdaterad sedan två år Jakob Södergranns, en tredje Daniels Hux Flux hade inte sett någon förändring sedan maj 2012 samt ett par till. Men så är livet det förändras och man ledsnar på att skriva och då glöms bloggen bort.

Satt och funderade om jag skulle plocka bort ett gäng till, men där hoppas jag fortfarande att de vaknar till liv. Men för övrigt så är det ju tvärkul att ni övriga bloggar friskt trots att det är mitt i december 2013.

Men att det nalkas mot jul det är en sak som är säker, fokus ligger väl inte på att läsa cykelbloggar utan mer att köpa julklappar eller drömma om träningsläger i vår.
Bianchi FG Lite Di Luca Ed. Team Liquigas Bianchi
Jag själv drömmer om en Sempre Pro från Androni (körd av Patrick Facchini) men även en FG Lite (vågar man skriva det här nu) Di Luca Edition med Campa Record från Team Liquigas-Bianchi anno 2006. Den hojen har rullat på fin asfalt runt omkring Los Angeles och det är polare som våndas just nu då han skall eventuellt sälja två av sina skötebarn, en ram (riktigt raritet) Bianchi Luna Aldrig monterad och i absolut nyskick, han köpte två när det begav sig varav den ena monterades och den andra har varit ett snyggt konstverk på väggen. FG Lite:en säljs vad jag förstår för att få in lite kulor till ett nytt projekt som han fallit pladask för. Förstår honom, en Bianchi Infinito CV skulle helt klart pryda mitt Bianchirum, som för övrigt förärats med en  upphottad dörr.
Bianchi Luna
Dörr och mitt Bianchirum
Ha en bra dag

Hälsningar,
Fritz

Inga kommentarer: