onsdag 11 december 2013

TEC:s Webshop äntligen öppen! Samt lite till.....

Jag med mina snygga TEC kläder
Jag vet att många har frågat mig var de kan hitta TEC:s kläder och andra komponenter, och nu kan jag med glädje meddela att TEC har idag öppnat sin webshop. Riktigt snygg, IMHO!

För de som letar efter en julklapp till sin respektive måste ju onekligen hoppa in på den sidan och shoppa loss lite. Att kläderna inte bara är snygga är ju bra, men de är även grymt sköna. Kan varmt rekommendera dem.

Ni hittar deras webshop här

Sedan noterar jag att även Västerås CK hänger på Kungsbacka Ck och Jönköpings CK och ordnar sitt eget Ride of Silence, skoj! Är det fler klubbar som hänger på? Meddela mig så lägger jag upp lite info om det här.  Här är i alla fall VCK:s evenemang

Noterar mer att Specialized kryper till korset och ber Cafét i Canada halvt om halvt om ursäkt, tacka F för det efter den storm som de orsakade. Att reparera den skada de själva orsakade på sitt märke kommer att ta tid, dock ser jag sedan på Happy att Trek stämmer visst företag och privatpersoner vitt och brett. Vad har de tagit åt de Nordamerikanska företagen? Går de så dåligt att de måste få in sina kulor i rättssalen? Ni kan läsa tråden på HappyMTB här

Till sist, Svenska Cycling plus har ett nytt schysst julerbjudande, klicka på bannern som jag idag har lagt upp och köp! Det är ju onekligen Sveriges snabbaste växande cykeltidning, och har du tur så kan du titt som tätt läsa en artikel som jag har skrivit i den. 

ha en bra dag,

Hälsningar,
Fritz

Inga kommentarer: