torsdag 13 mars 2014

Håll ögonen öppna och hjälp varandra!

Surly Cross Check - STULEN i Vällingby natten den 12 mars

Även Svante blev av med en cykel den 12:a mars. UNIKT REG NR.
Med våren så är det inte bara att det sprätter i benen och vi cyklister vill ut och rulla, oavsett underlag. Även "korparna" vaknar till liv då deras "marknad" också vaknar till liv. Jag har ju haft en sida med hojar som blivit stulna en längre tid, dock har inte intresset varit så jättestort för att lägga upp hojar där. Jag hade faktiskt en tanke på att ta bort den, bara för ett par dagar sedan. Men efter Oskars mail så bestämde jag mig för att den får vara kvar.

Sprid gärna den sida (stulna cyklar) så att chansen för den drabbade att få tillbaka sin pärla ökar, inom en snar framtid kan det vara du som drabbas, och visst vill väl du att vi cyklister hjälper till att hålla ögonen öppna om det händer?

Ni ser sidan uppe till höger: Stulna cyklar (Uppdaterad 140313)

Idag la jag upp Oskars skönhet så hjälp honom att hitta den, den försvann natten den 12 mars i Vällingby. Under fliken Stulna cyklar så hittar ni en bättre beskrivning på Oskars hoj.

Nu håller vi tummarna att det går bra för Oskar och att hojen kommer tillbaka

Med vänlig hälsning
Fritz

Inga kommentarer: