måndag 10 mars 2014

Skandisloppet - Alla kan cykla - Ett Erbjudande!


Som många av er vet så är jag involverad i Skandisloppet, glädjande nog sedan en vecka tillbaka under namnet UNT Bike Weekend och inte Skandis Bike Weekend som vi hette fram tills då. Men i alla fall så har vi ett erbjudande åt cyklister runt om i landet.
Sedan tidigare så har vi ju erbjudit cyklister som är medlemmar i cykelklubbar ett förmånligt pris, nu sträcker vi ut oss och ger även cyklister som kör i olika företags/förningskonstellationer ett erbjudande.

Är ni ett gäng som tränar inför Siljan, Västkusten runt, Vättern etc Skriv till mig och berätta vilka ni är så hör jag av mig och  berättar mera. Ni når mig på följande adress: fritz.olsson(a)skandisloppet.se

Ha en trevlig kväll

Med vänlig hälsning
Fritz

Inga kommentarer: