lördag 1 mars 2014

Var på invigning igår


I går så slog ett nytt cykelcafé upp sina portar i Stockholm. När jag kom fram så var lokalen full och några hade följt uppmaningen från delägaren Kalle att ha på sig cykeltröja. Jag var iofs inte en av dem.

Men trevlig miljö och trevliga människor. Blev förevigad av Jonas S. som smög upp i trappan och fotade oss när jag språkade med en massa trevliga människor från Hofvet. Det bådar gott för framtiden att det finns två cykelcaféer i Hufvudstaden nu. Javisst ja cafét heter Le Mond och ligger på Folkungagatan (Medborgaplatsen). Igår var det invigning för det "fina" folket, men från och med idag så är det öppet för alla vanliga dödliga.

Prova du också.

Min dag idag skall dock tillbringas i trikåer, var ju ut på en "starta förbrännings" runda med grannarna nu på morgonen, men snart skall jag ner till Uppsala och vara modell i cykelkläder och på cykeln. Nej det är inga bilder för Bianchi det är för en helt annan sak. Någon som vill att deras cykel (märke) skall synas över hela Uppland, kom till Uppsala med hojen runt 12 .. den måste dock vara i stlk 57 och jag har en sitthöjd på 81,5 cm =) Glömde ju skriva att det är Borggården som gäller =)

Hälsningar,
Fritz

Inga kommentarer: