lördag 12 april 2014

Lång dag går mot sitt slut

Idag har man tillbringat större delen av dagen i Uppsala med ett härligt gäng som kände sig sugna att hoja med de svenska mästarna Michael Olsson och Marcus Ljungqvist, några föll bort p.g.a. sjukdom, sådant som händer. Men 34 andra kände sig sugna att vara med. Det blandad kompott på de som kom, allt från nybörjare till erfarna cyklister, men alla försökte och jag tyckte stämningen var god.

Jag hade suveränt skoj, och jag får intrycket att även alla andra fick det. Det var riktigt skoj med frågestunden som hölls efter den välbehövliga fikan. Jag vet att Marcus och Michael också är nöjda med dagen och de hade riktigt kul.

Det kommer mera, som ett tv-program hette för länge sedan. Håll utkik på UNT Bike Weekends hemsida alternativt Facebook sida för mer information.

Bifogar ett gäng bilder från dagen.
Gruppen som drog ut på en 49 km runda

En mästare med två andra mästare... fast min titel blev ju bara DM mästare på 1900 frysifast

Marcus gamla hoj från Team Saxo Bank.. snygg!

Från frågestunden efteråt

Michael Olssons nuvarande hoj

Idag inga mekaniker eller Teabuss, men det gick det med
Hälsningar,
Fritz

Inga kommentarer: