torsdag 10 april 2014

Nu händer det grejer med Cykelbloggar.se

 

Snart så kommer ni få peka om länken till Cykelbloggar, jag har idag registrerat ett webhotell samt att jag jobbar med det nya utseendet för cykelbloggar. Det nya formatet kommer att utföras i Wordpress, vilket medför en viss förbättring, minst inte för ögat då blogspot inte är det vackraste verktyget och har många begränsningar.

Adressen som kommer att användas framöver är www.cykelbloggar.se jag meddelar när den är aktiv, men jag betonar att denna sida (blogspot) kommer att finnas kvar. Men som ett rent arkiv över allt som jag har skrivit. Alla widgets (länkarna på kanterna) kommer däremot att försvinna.

Jag tycker det skal bli väldigt spännande att visa upp sidan när det är klart. Fram tills dess får ni nöja er med den nya bannern för Cykelbloggar... Obs det är INTE jag på bilden =)

Hälsningar,
Fritz

3 kommentarer:

Martin S Ek sa...

Härligt Fritz, det var på tiden!
Gör nu det lätt för oss att kommentera med ;)

Helena sa...

Spännande och roligt! jag ser framemot det :-)

Fritz sa...

Tack Martin och Helena =)

Jag skall se till att det blir en bra sida, promise! =)

Hälsningar
Fritz