tisdag 15 april 2014

Vilket jobb det här var!

Snart överhettad!
Håller på och flyttar allt från Blogspot till min nya domän och sida, men vilket jobb det är! Jag måste flytta varje blogg separat till mitt nya verktyg, inget importverktyg där inte. På detta så stöter jag på patrull med ett antal bloggar, speciellt de som använder sig av blogg.se som sin bas. Hur jag än agerar så får jag ett felmeddelande "Invalid adress".. morr! Min "superhackare" kommer få ett samtal snart med frågan "Vad gör jag för fel?!"

Hade det inte varit för detta så hade nog sidan varit upp och snurrat idag. Sitter samtidigt och funderar på om jag skall låta alla sidor som inte har uppdaterats på en 7-8 månader eller mer ligga kvar på det gamla stället och flytta dem om jag blir ombedd att göra det, annars får jag tolka att de ledsnat på sina projekt.

Om någon vill ha med sin blogg, här för en kort stund och på det nya stället. Skicka mig ett mail så lägger jag till er asap, jag har hela tiden haft mottot att alla bloggar har antingen bett om att få vara med alternativt att jag frågat dem. Om ni har sett att jag frågat er i en kommentar och att inget har hänt efter det är det nog bara för att jag inte hittar er blogg igen. Maila mig igen och skicka gärna en länk till er sida. Ny mailadress innebär detta också. Den nya är info@cykelbloggar.se frågor funderingar eller annat, maila på!

Stort tack till Pista.se för ett grymt jobb med min sida, evigt tacksam!

Hälsningar
Fritz

Inga kommentarer: