söndag 8 mars 2009

Det kom ett mail

Med en önskan att vara med här på Cykelbloggar, och självklart uppfyller vi en sådan önskan, det är så vi vill att det skall vara. Någon mer som vill vara med hojta till så lägger vi upp er så fort tid finns.

Martin beskriver sig själv i mailet som en glad skåning som tidigare hade ett stort intresse för cyklar med motorer (fusk ;) ) . Men i beskrivningen så kallar han sig även för en fd multisportare, men p.g.a. av en skada så blev det cykel för nästan hela slanten och då MTB eller CX.

I alla fall så är Martin aktiv med sin blogg och han har hålit på ett tag, jag verkligen älskade bilderna på de tre cyklister som passar på och tar sig ett dopp under ett lopp. =)) Han håller till i samma klass som en annan d.v.s. H40, dock kör vi inte i samma disciplin.

Martin skriver även om sina träningar och hur de är upplagda och jag noterade att Martin gör som en annan, man skriver inte om hur många mil man tränar utan endast timmarna man tillbringar på sadeln, vilket är det viktiga enligt många. Martin skriver även om tävlingar som han deltar i, och hur mycket jag än läser, eller så är jag blind, hittar jag inte vilken klubb han kör för, men det ber vi Martin berätta om på sin blogg eller genom en kommentar här på cykelbloggar.
Martin skriver också att han satsar på långloppscupen eller missförstod jag det att det var förra årets satsning? Han kör även sporadiskt några LVG lopp när han känner för det.

Hans blogg innehåller intressanta inlägg och som vanligt kan jag inte annat än rekommendera er att besöka hans blogg. Vi får hålla utkik efter när han uppdaterar sin blogg.

Martin hittat ni på adressen: http://wenhov.blogspot.com/ hans kallar sin blogg för Wenhovs vedermödor.

Välkommen Martin,

Hälsningar,
Admin

1 kommentar:

Christian sa...

hej

kul sida!
bidrar härmed med min blogg

http://christianvonwalden.blogspot.com/