onsdag 22 juni 2011

Jaha! Det blev visst som jag befarade!...

Platt fall i år igen... dags att kolla efter ett nytt stall Gustav??


.. Läser i Expressen att Gustav Larsson inte blev den som fick den sista platsen i Team Saxo-Bank inför Touren. De berättar också att Lövet i Team Sky inte heller fick någon plats. Som jag tidigare skrivit så hoppas Kessiakoff fortfarande på en plats i Team Astana, fast där är ändå chanserna minimala, men hoppet är ju det sista man förlorar eller hur?

Med detta innebär att årets upplaga av Tour de France helt blir utan svenska inslag.. Förbannat trist måste jag säga! Nog för att jag hellre kollar på Girot, har ju skrivit varför många gånger, men man kikar ju ändå då och då på Touren, och speciellt om en svensk är med så vill man ju se hur det går. Men nu försvann även detta så vi får väl se om man tar sig i kragen och parkerar i soffan under juli.. alternativt så blir det stranden och lite ensamcykling.

Ha en bra dag,
Fritz

1 kommentar:

Andreas mot sub 10 VR 2012 sa...

Av vad jag kan se på fejjan

http://www.facebook.com/notes/tour-de-france-2011/list-of-riders-for-the-tour-de-france-almost-complete/221429377891275

så har Sky en plats kvar. Hoppar Löfkvist får den...