torsdag 29 september 2011

Namninsamling

Som ni har märkt blev det inte att brevet skickades igår, det var för många som ville att brevet skulle följas upp av en namninsamling, vilket nu är startad (klicka på "I want you" bilden så kommer du till insamlingen). Efter mindre än  ett dygn har det redan blivit 180 underskrifter. KUL!
Jag tänkte att insamlingen skall vara öppen till i slutet av oktober så att så många som möjligt skriver under. Där måste jag ha er hjälp, sprid adressen till insamlingen och uppmana cyklsiter att skriva under, oavsett om det är pendlare, motionärer eller tävlingscyklister, allas bidrag är en hjälp.

Brevet är korrekturläst och rättat + att jag lägger upp en snabblänk under "I want you" bilden till brevet.

Vill förtydliga att då flera skrivit in och gett synpunker på specifika detaljer som borde stå med, jag personligen tror att det är fel att bli allt för detaljstyrd och att det är bättre att man ger myndigheterna lite mer utrymme för att komma tillbaka med förslag eller möjligheter till förbättringar för oss cyklister.

Har jag fel?

Utöver detta så tackar jag alla för all hjälp jag fått och nu är det bara att hålla tummarna att många skriver under och att de som har bläck i pennan fattar vettiga beslut i framtiden.

Hälsningar,
Fritz

Ps. Två nya bloggar tillagda: http://www.jarlindsliv.blogspot.com/ och http://www.huklen.blogspot.com/ Välkomna!

1 kommentar:

Lovisa sa...

läs om sportwire.se på min blogg, en hemsida där du kan lägga upp dina sportfilmer och se till att din klubb tjänar på det!

blogg: annerwall.blogspot.com