torsdag 3 maj 2012

Nu skiter jag i det här och drar till Danmark....

... för att kolla på Giro d´Italia några dagar. Oj vad dramatiskt det lät! OK vi drar inte förrän i morgonbitti, vi tar bilen ner och imorgon kväll sover vi i Holsterbro, vilket var det närmaste vi hittade ett hotell för att vara nära Herning.
Skärmklipp av Team Androni Giocattoli-Venezuelas hemsida
Planen för mig är att fota så mycket som möjligt, jaga lite autografer, nu är det ju inte bara åkarna från Androni:s Autografer jag är ute efter, jag vill även hitta Enrico Gasoparotti (fd. Liquigas-Bianchi & Barloworld) och sedan Robert Hunter, Daryl Impey Geraint Thomas alla Barloworld.

Extra skoj är det att frugan är med mig i år, nu kommer hon att få uppleva en cykelfest utan dess like.
Jag vet att någa polare från Fejjan och bland bloggarna här skall ner, är det några flera??

Nästa inlägg kommer på tisdag, om jag inte springer på ett internetcafé + att jag har tiden.

Men främst förrutom själva Girot så skall jag återigen få träffa "mitt" lag, skall käka middag med dem och mingla med ledningen och åkarna. Har ju med mig min Oltre "Androni Giocattoli" som jag hoppas få signad av Alessandro de Marchi som använde den förra året. Cooolt!

Ha en trevlig helg, det skall jag ha!

Hälsningar,
Fritz

Inga kommentarer: