fredag 29 juni 2012

Dan före dopparedan

Ja i alla fall för de flesta cyklister då Tour de France börjar imorgon. De flesta av osss har väl Eurosport så att vi kan hänga med i sändningarna, speciellt med Roberto och Anders som kommentatorer. De som inte har Eurosport får väl söka på nätet och kolla någon av alla de livesstreamsändningarna som finns. Dock får man vara beredd på att antingen snackar de franska eller italienska.

Vem tror ni vinner?? Läste i senaste nr av Cycle sport magazine att de tror ju på Wiggins, andra tror Andy Schleck... jag har ingen favorit i år, fast jag hoppas att Peter Sagan kan få några etappvinster .. ja och sedan får jag ju inte glömma Jonny Hoogerland, där har vi en kille som säkerligen kommer att vara med i fajten om bergatröjan. Gustav Larsson kommer säkerligen vara farlig på någon av de tempoetapper som finns.. =)

Skall bli skoj och se TdF även om jag personligen föredrar Girot.

Ha en grym dag, själv skall jag tillbringa min dag i bilen nu när jag rullar uppåt mot Uppland igen, efter några dagar i Blekinge/Skåne. Sagolikt vackert här nere!

Hälsningar,
Fritz

Inga kommentarer: