lördag 9 juni 2012

Nötter!

Nog för att man har råkat på puckon genom åren, och det finns säkert ett gäng som tycker likadant om en själv också. Men att "gömma" sig anonymt under nick och sedan vara ett kvalificerad skitstövel gör mig heligt förbannad.

Det förekommer ju vanligtvis på ett av Sveriges största forum, och man märkar när vissa "skolas" av jargongen där, fast det är något jag inte riktigt fattar varför? Cykel är en liten sport inom Sverige och jag (personlig åsikt) anser att  vi borde kunna "slänga lite käft" med varandra utan att gå in på rena personangrepp. Herre gud man skulle ju trampa förbannad hela tiden om man skulle bry sig om allt vad som sägs och händer runt omkring en, och vad jag vet så är det väl inte bra för formen, tar ju för mycket energi som man egentligen borde lägga i pedalkraften.. eller har jag fel?

Nåja, vi får se om jag "återvänder" till forumet, måste bara lugna ner mig lite... =)

Lite roligare nyheter är ju att en viss Jenny Rissveds från Falun, som Dalarnas tidning  skriver, "Hon var bäst när det gällde" och genom detta EM-Mästare för juniorer på MTB. Tvärkul!!! Läs mer: http://www.dt.se/sport/1.4787280-falucyklist-bast-i-europa

Ha en trevlig helg alla jag sitter och funderar om jag skall stiga upp tidigt imorgon och ge mig av ner till Motala och köra Halvvättern, fast det kostar ju lite.. vi får se, fast skoj skulle det vara =)

Hälsningar
Fritz

Inga kommentarer: