onsdag 22 augusti 2012

En liten påminnelse!

Hallå på er alla,

Fler bloggar
Tänkte ju påminna er om lite som jag behöver. Det trillar ju in en och en annan blogg titt som tätt och de läggs till ASAP. Dock så har jag märkt att det finns många fler som bloggar om cykel, och då jag inte lägger till någon utan att de medgivit detta så ber jag er än en gång att skicka länken till mig, alternativt om ni ser någon blogg som ni tycker verkar vara bra att kanske ni kan säga åt dem att skicka sin länk till mig. Jag hinner inte gå igenom alla bloggar som finns i landet.
Idagsläget är det runt 180 bloggar som finns med i listan av bloggar.

Skribenter
Sedan undrar jag om någon av er alla skulle vilja bli medskribent på cykelbloggar. ni kan då skriva om allt möjligt bara det är om cykel eller cykelrelaterat. Kostar inget men man får inte betalt heller. =D Skicka mig ett mail om du tycker detta verkar skoj så lägger jag till dig som skribent och du får rättigheter att göra inlägg på den här sidan. Sidan har allt mellan 500-2500 läsare om dagen.

Tips
Ibland råkar ju även jag ut för idétorka om vad jag skall skriva om. Har ingen lust att skriva om vardagliga ting, utan vill ju att ni skall tycka det jag skriver om är intressant. Jag har ju ibland skrivit om Försäkringsbolag, Vätternrundan, SCF, etc etc.. Vad skulle ni vilja se en artikel om eller varför inte en artikelserie. Tipsa mig om ämnen så skall jag se vad jag kan göra.

Kontakt
Ni når mig på cykelbloggar(a)spray.se alternativt att ni lägger till mig på "fejjan" - Fritz Olsson

Ha en bra dag

Hälsningar,
Fritz

Inga kommentarer: