fredag 16 november 2012

Ni glömmer väl inte?

Att kika på alla de uppdaterade bloggarna i det högra fältet, de är ju de som är orsaken till den här sidan finns.

Hjälp
Sedan skulle jag behöva er hjälp! Jag har ett projekt på G och behöver nu sponsorer som hjälper mig att genomföra det hela. Ingen förbinder sig förrän det verkligen är klart. Jag väntar nu på ett par samtal som gör att det skall genomföras. vad det handlar om kan jag först berätta när jag fått just ett av samtalen.

Men jag behöver lite saker för att genomföra detta, antingen att ni skänker det till mig, alternativt lånar ut, eller en tanke är att när jag är klar så säljs grejorna till förmån för välgörande ändamål.

Vad jag behöver:

En Cross (stlk 57 alt 58)
Däck både dubb och slicks
Hjälm
Handskar
Navigator med funktionen att folk kan se vart jag är
Hyrbil (följebilen)
Kontakt med en hotellkedja
Alternativt husbil
Energiprodukter, sportdryck, bars etc
Kalas har varit enormt givmilda och hjälpt mig med vinterkläder i form av jackor och byxor, stort tack för det Kalas!
Alltomcykel.se och Cyclingplus kommer att rapportera om det hela, stort tack för det också!

Känner ni något företag som skulle vilja vara med och sponsra mig, i retur lovar jag stor uppmärksamhet runt de som hjälper till, både på nätet och i tidningar, vad det handlar om självfallet en insamling så mycket kan jag avslöja, men mer info kommer.

Kontakta mig på cykelbloggar(a)spray.se

//Fritz

Inga kommentarer: