tisdag 22 januari 2013

Motivation!

Den här bilden motiverar mig
Så här i vintermörkret är det många som inriktar sig på att nöta trainer, testcykel etc. Vissa (även jag) försöker få till ett pass utomhus när temperaturen tillåter. Självfallet med dubb och skärmar. Fast det är ju tungt och eländigt, svårt att köra intervaller ute, det får man helt enkelt hålla på med inomhus.

Även om det som i morse nästan var -20 så finns det sätt att peppa sig, eller bli motiverad. Det kan vara bagateller, men ändå så skoj. Jag försöker föra dagbok, i den skriver jag hur långt, hur många timmar etc för att få en överblick hur jag tränar, när det blir många timmar, mil etc så känns det bra.

Men det finns även andra sätt, på Fejjan har det startats en grupp som heter "50 pass på 100 dagar" jag har lagt till några cyklister, andra har lagt till några som de känner etc Idag är gruppen uppe i 151 cyklister, och det är allt mellan 4-5 pass upp till 25-30 pass, redan! Det startade den 1 januari och man har en bit in i april på sig.
Gå med du också bara skoj!

Här är en länk till gruppen: https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/groups/416540071750502/

Ha en trevlig kväll;

Hälsningar
Fritz

Inga kommentarer: