måndag 28 januari 2013

Var är alla?

Wetterhall gjorde bra ifrån sig på Tour de San Luis
Det var ett tag sedan någon skickade ett mail och bad om att få bli tillagd i listan på Cykelbloggar? Undrar hur det kommer sig? Kan det vara så att Cykelbloggarna är "fullt" har vi hittat de flesta eller? Kan de vara så att de inte vill förknippas med Cykelbloggar, då jag gärna och ofta kan sticka ut hakan och hacka på olika saker, men visst ger jag ros också eller? Det har ju hänt vid ett tillfälle att en bad att få bli borttagen, och det var efter att jag skrev lite för "hårda" inlägg om Vätternrundan, inget fel med det, men som jag skrev då, något som är bra kan alltid bli bättre. Sedan har jag tagit bort ett par bloggar som tyvärr använde Cykelbloggar i marknadsföringssyfte och bara för att få mer besökare till sina bloggar, de var i min mening typ "Blondinbella", och handlade minimalt om cykel, typ ett inlägg i kvartalet.

Om du noterar att en länk är "död" t.ex. bloggen är nerlagd/borttagen så får du gärna informera mig om detta, jag försöker då och då kolla och rensa. Vill ju att det skall vara en levande sida.

Om du känner att din blogg borde vara med här på Cykelbloggar så skicka mig ett mail så lägger jag till dig asap. Adressen är som vanligt: cykelbloggar(a)spray.se

Brukar ju fråga om det här titt som tätt, är det något speciellt ni skulle vilja att jag kollade upp och skrev om här på Cykelbloggar? Eller är det något annat som ligger varmt om hjärtat som ni tycker saknas här?

Ha en bra dag!

Hälsningar,
Fritz

2 kommentarer:

Martin S. sa...

Det är off season ;-)

Fritz sa...

Nä Martin, jag tycker folk är mer aktiva än vanligt. Både på bloggar, och tränar.. så vart är alla??

:)

/Fritz