måndag 20 maj 2013

Då och då händer det!

Ja ibland så får jag förfrågningar från olika personer att de vill ha med sin blogg här på Cykelbloggar, och är det om cykel så tycker jag bara det är kul. Men då och då så går det inte att lägga till sidorna då de saknar en RSS/Feeds eller annat som gör det möjligt att ha med dem i listan.

En av dem är Bike Fashionista, en grymt snygg sida, vid den första anblicken så förstår man den inte, (inte jag iaf, kanske börjar bli gammal) men klicka på bilderna så är det under varje bild ett inlägg och Maria skriver skoj och har glimten i ögat. Ni kan besöka hennes sida på : http://thebikefashionista.com/

Extra skoj var det att träffa dig och Jenny på Roslagsvåren, alltid lika kul att träffa andra bloggare och entusiaster.

En annan blogg som jag har problem att lägga till är Isabelle Söderbergs blogg, sedan hon bytte till Skandisloppets sida så är det banne mig omöjligt att få till det, Isabelle har bett dem kolla vad som är problemet men än å länge utan lycka. Nu för tiden på hennes blogg så kan vi följa hennes kamp att komma tillbaka efter den eländiga kraschen i Tjeckien. You go girl!
Här är iaf länken till hennes nya blogg: http://www.skandisloppet.se/web/bellasblogg/

BTW här är gänget jag rullade runt den större delen av Roslagsvåren med, strongt gäng och det var riktigt kul. Ni får läsa mer i något av de kommande numren av Cycling Plus

Ha en bra dag,

Hälsningar,
Fritz

Inga kommentarer: