fredag 21 juni 2013

Ha en trevlig midsommarafton

Nu på morgonen skiner solen, dock varnar SMHI att det skall regna och åska i stora delar av landet. Hoppas att just du klarar dig från detta.
Man kan ju inte annat än att bli imponerad av Gustav Larsson som för 4:e året i rad tagit hem guldet på SM för tempo.
Jag personligen ser fram emot imorgon då linjeloppet skall avgöras.

Lite konstigt, men jag är glad, är att Franco Pellizotti är uttagen till det Italienska landslaget, detta då de sagt att fd avstängda åkare inte skall representera Italien. Dock är kanske svaret att de inte godkänner CAS och UCI:s resonemang, Franco blev ju avstängd för sitt blodpass inte några substanser, även jag ifrågasatte detta då det begavs sig. Personligen tror jag att UCI ville markera och Franco var ju först att bli avstängd för oegentligheter med blodpasset.

Men som sagt, jag är glad för Francos skull. Även Diego Rosa är uttagen från Androni.

Avslutar som jag började, ha en trevlig midsommar!

Hälsningar
Fritz

Inga kommentarer: