måndag 24 juni 2013

Häftigt - stort tack!


Ja de sista veckorna har det varit många besökare på Cykelbloggar.se riktigt kul för mig! Men även riktigt skoj för de som är med i flödet till höger. Bara idag trots ett inlägg har ensamt genererat 1300 besökare, jag tror att det var ett inlägg som intresserar många.

Sedan en längre tid har jag haft en sida på FB som heter just Cykelbloggar, dock har den inte varit så aktiv men det skall bli ändring på det nu. Där kan ni lägga upp frågor, länkar till bloggar som ni vill skall vara med, eller kommentera inlägg som jag gjort här på cykelbloggar.

Adressen till FB sidan är: Cykelbloggar på FB

I övrigt ha en fortsatt trevlig kväll,

Hälsningar
Fritz

1 kommentar:

Helena sa...

Ditt föregående inlägg var riktigt bra! Handfasta tips även om man som jag varken är junior eller elit utan leker runt i veteranklass!
Du skriver ju iof alltid bra och intressanta inlägg:-) keep up the good work helt enkelt :-)